Poradna, Strana 4

Reklamní předměty lze vybírat také podle cílových skupin

Pokud hledáte formu reklamy, kterou protistrana ocení, pak jsou jasnou volbou reklamní předměty. Na rozdíl od bannerů, letáků a televizních reklam, které spíše obtěžují, dárečky v podobě reklamních předmětů si lidé s nadšením nechávají – obzvláště v ...

Letošní rok se ponese ve znamení roušek a ekologických reklamních předmětů

Stejně jako ve všech odvětvích, i ve světě reklamních předmětů se mění trendy. Zatímco v uplynulém roce se pozornost upnula na reklamní bloky a propisky, jelikož papírnictví byla zavřená a jednalo se tak o reklamní předmět, který skutečně bude využit...

Roušky s potiskem jsou nejen ochranou, ale i efektivní reklamou

Reklama je důležitá i v současné době. Dokonce by se dalo říct, že je důležitější než kdy jindy. Zejména na online poli jsou konkurenční boje velmi výrazné. Lídři společností si tak musí pořádně promyslet, do jaké reklamy budou investovat. Z velké vě...

Velký průvodce reklamami

Investovat do reklamy – to je první krok, ke kterému by se měl podnikatel při vstupu do podnikání odhodlat. Přece jen díky reklamám se firmy dostanou do podvědomí lidí, jen díky reklamám firma osloví obrovskou škálu potencionálních zákazník...

Novinky v oblasti reklamních předmětů

Reklam je mnoho, investovat se může do různých druhů a typů propagace, ale je pravdou, že reklamní předměty jsou aktuálně nejoblíbenější společně s internetovou reklamou. Lidé totiž vědí, že nemohou sázet jen na internetovou reklamu, která má sice ve...

Čtyři podoby reflexních reklamních předmětů, které vám mohou zachránit život

Už je tomu několik let, co se uzákonilo, že chodci a také cyklisté, kteří chtějí jít v noci po neosvětlené silniční komunikaci, musí jít vidět, tedy musí mít jinými slovy reflexní prvky. Do té doby počet nehod, kdy se srazilo auto s chodcem, který še...

Jak šel čas s reklamními předměty

Už od pradávna se ví, že reklama hraje ve firmě opravdu velkou roli. Reklama jako taková je nepostradatelná, lídři firem by do ní rozhodně měli investovat, jinak se nedostanou s firmou do povědomí lidí, jinak se nebudou těšit takovému úspěchu, jakému...

Jak šel čas s reklamními propiskami

Reklamní propisky jsou bezesporu nejatraktivnější a nejstarší reklamní předmět, který se vyrábí. Kdy se začalo s jejich výrobou a jak se tento reklamní předmět s plynoucími léty měnil? Sice nelze přesně říct, kdy se s jejich výrobou začalo, ale je to...

O reklamní předměty se zvyšuje zájem, ukázal průzkum

O jakou formu propagace je v současné době největší zájem? Tímto tématem se zabýval nedávný průzkum, který se ptal nejen podnikatelů, ale také drobných živnostníků, kteří také musí řešit reklamu jako takovou. Kupodivu se ukázalo, že zájem roste hlavn...

Papírové reklamní předměty. Stále se do nich vyplatí investovat?

Když se řekne slovní spojení “reklamní předměty”, drtivá většina lidí si představí propisky nebo hrníčky. Právě propisky a hrníčky jsou to, na co se tisklo logo firmy nejčastěji. Dnes však existují moderní technologie, díky nimž lze natisknout logo f...