O reklamní předměty se zvyšuje zájem, ukázal průzkum

O jakou formu propagace je v současné době největší zájem? Tímto tématem se zabýval nedávný průzkum, který se ptal nejen podnikatelů, ale také drobných živnostníků, kteří také musí řešit reklamu jako takovou. Kupodivu se ukázalo, že zájem roste hlavně o reklamní předměty, i když stále je dostatečně atraktivní internetová reklama, která je poměrně levná a efektivní. Jak jsme však zmínili, větší zájem stále vzbuzují reklamní předměty.

O reklamních předmětech se říkalo, že jim podnikatelé už moc nevěří, že se jedná o reklamu, které je méně atraktivní. Jenže to není tak úplně pravda. Nedávný průzkum ukázal, že zájem o reklamní předměty opět po letech roste, podnikatelé si opět začínají uvědomovat, že reklamní předměty tu byly, jsou a budou. Navíc je to právě tato forma reklamy, která přežije nejednoho podnikatele nebo firmu, které dělá propagaci.

Levná a efektivní propagace

Podnikatelé i drobní živnostníci si začínají uvědomovat, že reklamní předměty jsou levnou a efektivní propagací. Po letech se tedy opět zvýšila výroba reklamních předmětů jako takových. O jaké předměty je zejména zájem?

Zájem roste o staré dobré předměty i o sezonní zboží

Věděli jste, že si reklamní předměty můžete nechat vyrobit v sezonním provedení? Pokud je zrovna léto, vyplatí se vyrobit si reklamní předměty v podobě ručníků nebo třeba lehátek, která dělají společníka třeba na dovolené nebo u rybníka. V zimě se zase vyplatí investovat do škrabek na sklo.

Zájem však podle průzkumu roste i o staré dobré reklamní předměty, jako jsou třeba reklamní propisky nebo bloky, také se tisknou potisky na buttony nebo placky. K atraktivním reklamním předmětům patří i novější a modernější podoby reklamních předmětů, jako jsou třeba podložky pod myš, USB flash disky nebo sluneční brýle, které se vynosí i během léta, i během zimy na horách.