Poradna, Strana 2

Výpis článků

Staré dobré reklamní předměty, kterými neopovrhujte

Rozhodli jste se investovat do reklamních předmětů, ale nevíte, jaké konkrétní reklamní předměty stojí za investici? Dnes s pomocí nejmodernějších technologií jsme schopni natisknout logo na takřka jakýkoli předmět, což znamená, že vybrat si pár rekl...

Investice do reklamy a reklamních předmětů, je rozdíl

Investovat do reklamy je krok, který musí podstoupit každý podnikatel. Důvodem je to, že na trhu je tolik firem podnikajících ve stejném nebo podobném oboru, že jen reklama dokáže firmy od sebe odlišit a oddělit. V současné době se klade důraz hlavně...

Nejoblíbenější a zároveň nejatraktivnější reklamní předměty současnosti

Rozhodli jste se investovat do reklamy, ale nevíte, do jaké konkrétní reklamy se investovat vyplatí? Doporučujeme investovat hlavně do reklamních předmětů, jelikož právě reklamní předměty jsou na rozdíl od televizní reklamy mnohem levnější záležitost...

Aktuální novinky ve světě reklamních předmětů

Reklamní předměty jsou stále efektivní reklamou, o tom není pochyb. Přece jen se jedná o reklamu, která tu byla, je a bude – je to opravdu efektivní reklama, která je v současné době bohužel opomíjena. Mnozí podnikatelé a marketingová oddělení se zam...

Reklamní předměty, které se využijí během léta

Investovat do reklamních předmětů se vyplatí, to je všem dobře známo. Jenže do jakých reklamních předmětů se investovat vyplatí? Přece jen lze natisknout logo firmy na jakýkoli předmět, za což děkujeme nejmodernějším technologiím. Je ale pravdou, že ...

Potěšte zaměstnance před dovolenou. Darujte jim reklamní předměty, které využijí

Odjíždí vám vaši zaměstnanci na dovolenou? I na dovolené mohou sloužit firmě. Darujte jim reklamní předměty, které na dovolené využijí, a udělejte si tak skvělou reklamu. Navíc uděláte zaměstnancům velkou radost a opět v jejich očích trochu stoupnete...

Reklamní předměty pro aktuální sezonu

Zatímco v minulosti bylo možné natisknout logo firmy jenom na propisky nebo na reklamní bloky, dnes je možné natisknout logo firmy na mnoho jiných předmětů. Důvodem je vývoj technologií, díky nimž je dnes možné vytvořit z jakéhokoli předmětu reklamní...

Nepostradatelné reklamní předměty, o kterých se musí investovat hned po zahájení podnikatelské činnosti

I když se řada podnikatelů domnívá, že reklamní předměty už jsou pasé, není tomu tak. Reklamní předměty tu byly, jsou a budou, jedná se o skvělou reklamu, která často přežije firmu, které propagaci dělá. Do reklamních předmětů se musí investovat z po...

S klesajícími teplotami se vyplatí investovat do škrabek na sklo a podobných reklamních předmětů

Považujete reklamní předměty za efektivní reklamu? Pak jistě víte, že do reklamních předmětů se vyplatí investovat s příchodem každého ročního období. Během každého ročního období se totiž využijí jiné reklamní předměty. Během léta se využívaly napří...

Předměty, které udělají nejlepší reklamu během podzimu

Rozhodli jste se investovat do reklamních předmětů? Pravděpodobně vás posunulo, kam se odvětví reklamy za poslední roky posunulo. Zatímco dříve jsme mohli natisknout logo jen na propisky nebo bloky, dnes je možné natisknout logo prakticky na jakýkoli...

Vánoce se blíží. Už jste investovali do vánočních reklamních předmětů?

Se začátkem listopadu se řada lidí začala oficiálně těšit na vánoční svátky. A samozřejmě s listopadem to také vypuklo – vypuklo davové šílenství v obchodních centrech, všechno se začalo zdobit a pomalu se začíná péct cukroví. I ve firmách to začíná ...

Klíčenka na krk jako milá pozornost i praktický dárek

Taková klíčenka na krk může být opravdu milou pozorností nebo praktickým dárkem. Zatímco pro zaměstnance to může být parťák, díky kterému si nikdy nezapomenou čip na obědy, pro zákazníky to může být věc, s jejíž pomocí si doma už nikdy nezapomenou kl...

Používání reklamních předmětů by mělo mít přesně stanovenou politiku

Reklamním předmětům rozhodně neodzvonilo. Je však zapotřebí si před investicí do nich uvědomit, že jejich cílem není zvýšit zisky, ale jen zvýšit povědomí o značce, respektive zvýšit důvěryhodnost společnosti jako takové. Bohužel řada podnikatelů má ...

3 kroky vedoucí ke spuštění efektivní reklamní kampaně

Na reklamě zkrátka záleží. Je to odpověď na otázku - jak vyhrát v dnešní době konkurenční boj. Pokud patříte k podnikatelům, kterým se však stále nedaří nastavit ideální propagaci, která by splnila svůj účel, máme pro vás jednoduchý návod. Ke spuštěn...

Podnikat bez reklamy nelze, shodují se odborníci

Vyhrát konkurenční boj a konečně se radovat z nemalých zisků. To je sen či plán nejedné společnosti, která přemýšlí nad tím, jak svůj plán zrealizovat. Odpovědí na pokládanou otázku je reklama. Nejeden odborník se shoduje na tom, že podnikat bez rekl...

Ovládací prvky výpisu

44 položek celkem