Je dobré stále investovat do letáků?

Vzpomínáte si na vůbec první reklamní předměty? Jaké předměty to byly? Jednalo se o propisky nebo ještě předtím byly letáky, které jsou dnes na rozdíl od propisek zanedbávány a schovávány do ústraní? Ať už to tehdy bylo jakkoli, zaměřme se nejdříve na letáky, o nichž si mnozí podnikatelé myslí, že se jedná o zbytečnou reklamu, která není nijak efektivní. Divili byste se ale, jak efektivní tato reklama je.

Když se řekne slovo "reklama", většina podnikatelů si představí internetovou reklamu, která je dnes velkým hitem. Jenže internetová reklama není ani zdaleka tak efektivní, jako reklamní předměty, do nichž bohužel investuje čím dál méně lidí, i když je to skutečně reklama, která má smysl. Mnozí lidé totiž pod "reklamními předměty" představí jediné, a sice propisky, které jsou však dnes nedostatkovým zbožím.
Kromě propisek je stále výhodné investovat do zmiňovaných letáků, které se už dávno nevyhazují do prvního odpadkového koše. Ovšem musí být udělány tak, aby zaujaly na první pohled.
 

Jak vytvořit z letáků poutavou reklamu?

Hlavní otázkou je, jak z letáků udělat poutavou reklamu. Tajemství se skrývá zejména v tom, co bude na letáku napsáno a jak to bude na letáku napsáno. Mějte neustále na paměti, že nejdřív by mělo jít vidět to, co nabízíte, teprve pak nějaké informace o službě a v samotném závěru až to, kde k službě mohou lidé přijít. Co se týče písma, začínejte od největšího po nejmenší.
 

Nebojte se barev

Velmi důležité jsou barvy, které na leták použijete. Barvy zaujmou pozornost, proto jim přikládejte velký důraz. Nejvíce zaujmete s červenou barvou, nebojte se však ani fosforových tónů, jež jsou dnes velmi moderní.
Aby plakát zaujal, nesmí barva písma splývat s barvou pozadí. Nejlépe uděláte, pokud zůstanete u klasického bílého pozadí a výrazného, barevného písma.