Letáky do začátku, vizitky posléze

Každý podnikatel si během roku potřebuje udělat nějaké náklady, které posléze může odečíst z daní. Čím více nákladů udělá, tím menší budou daně - pokud tedy nepočítáme situaci, kdy podnikatel odvádí daně paušálem. Do nákladů se řadí také reklamní předměty, o nichž si bohužel stále více lidí myslí, že se jedná o zbytečnosti, které nemohou firmu dostat na výsluní. Jenže to je samozřejmě klam, reklamní předměty jsou stále efektivní reklamou, jakou byly kdysi.
 
Sice se v současné době preferuje internetová reklama před reklamou v podobě reklamních předmětů, je to však velká škoda. Reklamní předměty nám pomohou snížit daně, navíc přilákají velké množství klientů, kteří se k nám budou vracet.
Z počátku se potřebují zejména dva reklamní předměty, a to konkrétně letáky a posléze vizitky.

Kdy jsou zapotřebí letáky?

O letácích si mnoho lidí myslí, že jsou to vyhozené peníze. Přece jen často se stává, že letáky vyhazujeme do odpadkového koše hned, co leták dostaneme do rukou, aniž bychom si to, co se na nich píše, přečetli. Jenže pokud jsou letáky vyrobeny kvalitně, pokud dokážou zaujmout na první pohled, jedná se o efektivní reklamu, kterou potřebujete zejména ze začátku podnikání.
Letáky se hodí zejména ve chvíli, kdy svůj nový byznys otevíráte. S pomocí letáků přilákáte do firmy zvědavce, kteří spočinuli zrakem na letáku a zaujalo je to.

Kdy jsou zapotřebí vizitky?

Až odvedou svou práci letáky, nastupují na scénu vizitky, které samozřejmě také musí být dobře rozvrženy a napsány. Nesmí chybět to, co chybět nesmí, nesmí přebývat to, co přebývat nemá. Vizitky jsou potřebné v době, kdy do zbrusu nového byznysu přijdou zmiňovaní zvědavci, které zaujal leták, jenž se jim dostal do rukou.

Vizitky však budete potřebovat po celou dobu svého podnikání. Telefonní číslo nebo email se už dávno nepíše na kus papíru, který se někam založí nebo jen zašantročí do kabelky.