Mají letáky ještě smysl nebo ustupují?

Chcete rozjet firmu a přemýšlíte nad tím, do jakých konkrétních reklamních předmětů budete vkládat své finance? Doporučujeme investovat do reklamních předmětů, což je stále efektivní reklama, která nemá stanovené datum trvanlivosti. Možná však nepotřebujete doporučení, ale spíše radu. Rozhodli jste se totiž pro klasické letáky, o které však řada lidí zájem nemá. Vy jste však utvrzení v tom, že letáky jsou jednou z nejlepších reklam, a tak do nich investovat chcete. Nebudeme vám v tom bránit, naopak vám prozradíme, jak vytvořit letáky tak, aby je člověk hne nezahodil.

Při rozdávání letáků se stává, že lidé hned po obdržení letáků do ruky leták odhodí. Mnohdy se lidé ani nepodívají na to, co je tam napsané, nebo podívají, ale nic je nezaujme, a tak leták automaticky odhazují pryč.
Pokud se rozhodnete investovat právě do letáků, máte na výběr z mnoha možností, jak leták vytvořit, aby ho člověk nezahodil. Rozhodněte se vždy pro nejvýraznější řešení, protože potřebujete člověka zaujmout.

Zvědavost a zaujetí, na to cilte

Pokud bychom vám měli říct, na co konkrétně musíte cílit a myslet při výrobě letáků, měli byste cílit na zvědavost a zaujetí. Člověka nejdříve musíte zaujmout, poté mu zvědavost nedá a přečte si vše, co je na letáku nebo plakátu napsané.

Zapojte fantazii a kupu barev

Mnozí lidé se stále rozhodují pro klasické černobílé letáky, ale ty nejsou dostatečně atraktivní. Ještě pokud je na letácích malé písmo, znamená to, že letáky nebudou dostatečně oceněné. Raději tedy vsaďte na vaši fantazii, dejte jí prostor stejně jako dejte prostor barvičkám.
Letáky plné barev zaujmou člověka, velké písmo dodá pocit toho, že text není příliš dlouhý a člověk si tím pádem leták přečte.
I s letáky se tedy můžete vepsat do podvědomí lidí, jen tedy musíte vědět, jak letáky vyrobit. A to už nyní víte.