TAEDA services s.r.o.

Multifunkční reklamní šátky s potiskem

Zajímavosti - poradna

 

Propisky jako reklamní předměty. Jak šel s nimi čas?

Propisky jsou patrně nejznámějším reklamním předmětem. Když se řekne “reklamní předmět", drtivá většina lidí si vybaví právě propisku, která byla dokonce do barev konkrétní firmy.

Papírové reklamní předměty. Stále se do nich vyplatí investovat?

Když se řekne slovní spojení “reklamní předměty”, drtivá většina lidí si představí propisky nebo hrníčky. Právě propisky a hrníčky jsou to, na co se tisklo logo firmy nejčastěji.

O reklamní předměty se zvyšuje zájem, ukázal průzkum

O jakou formu propagace je v současné době největší zájem? Tímto tématem se zabýval nedávný průzkum, který se ptal nejen podnikatelů, ale také drobných živnostníků, kteří také musí řešit reklamu jako takovou.

Jak šel čas s reklamními propiskami

Reklamní propisky jsou bezesporu nejatraktivnější a nejstarší reklamní předmět, který se vyrábí. Kdy se začalo s jejich výrobou a jak se tento reklamní předmět s plynoucími léty měnil?

Jak šel čas s reklamními předměty

Už od pradávna se ví, že reklama hraje ve firmě opravdu velkou roli. Reklama jako taková je nepostradatelná, lídři firem by do ní rozhodně měli investovat, jinak se nedostanou s firmou do povědomí lidí, jinak se nebudou těšit takovému úspěchu, jakému by se těšit mohli.

Čtyři podoby reflexních reklamních předmětů, které vám mohou zachránit život

Už je tomu několik let, co se uzákonilo, že chodci a také cyklisté, kteří chtějí jít v noci po neosvětlené silniční komunikaci, musí jít vidět, tedy musí mít jinými slovy reflexní prvky. Do té doby počet nehod, kdy se srazilo auto s chodcem, který šel v tmavých věcech jako neviditelný po neosvětlené silniční komunikaci v noci, neustále rostl.

Novinky v oblasti reklamních předmětů

Reklam je mnoho, investovat se může do různých druhů a typů propagace, ale je pravdou, že reklamní předměty jsou aktuálně nejoblíbenější společně s internetovou reklamou. Lidé totiž vědí, že nemohou sázet jen na internetovou reklamu, která má sice velký dosah, ale nemusí zacílit na všechny věkové generace, na které se cílit chce.

Velký průvodce reklamami

Investovat do reklamy – to je první krok, ke kterému by se měl podnikatel při vstupu do podnikání odhodlat. Přece jen díky reklamám se firmy dostanou do podvědomí lidí, jen díky reklamám firma osloví obrovskou škálu potencionálních zákazníků

Staré dobré reklamní předměty, kterými neopovrhujte

 Rozhodli jste se investovat do reklamních předmětů, ale nevíte, jaké konkrétní reklamní předměty stojí za investici? Dnes s pomocí nejmodernějších technologií jsme schopni natisknout logo na takřka jakýkoli předmět, což znamená, že vybrat si pár reklamních předmětů, do nichž budeme investovat, není zrovna snadný úkol.

Vyplatí se stále investovat do reklamních předmětů?

Mnohé firmy si stále kladou jednu jedinou otázku, a sice: ”Vyplatí se stále investovat do reklamních předmětů?" Jiné firmy si otázku formulují zase trochu jinak, a sice: “Jsou pro zákazníky reklamní předměty stále atraktivní? Používají je vůbec? Nejsou to vyhozené peníze?”

| 1-10 / 19 | Následující
 

TAEDA administrace Administrace   TAEDA mail Webmail   TAEDA Developed and © TAEDA services s.r.o.