Reklamní předměty lze vybírat také podle cílových skupin

Pokud hledáte formu reklamy, kterou protistrana ocení, pak jsou jasnou volbou reklamní předměty. Na rozdíl od bannerů, letáků a televizních reklam, které spíše obtěžují, dárečky v podobě reklamních předmětů si lidé s nadšením nechávají – obzvláště v případě, že zvolíte vhodný typ dárku. A jaký to je? To záleží na cílové skupině…

Reklamní předměty pro děti

Nejvděčnější cílovou skupinou jsou děti, potažmo jejich rodiče. Děti totiž zaujmete i sebemenší drobností, zejména v mladším věku jsou velmi vděčné, a jejich prostřednictvím dále oslovíte i jejich rodiče a rodiny. Skvěle mohou fungovat sety omalovánek s pastelkami, které seženete i za méně než 20 korun, drobné hlavolamy, domino, jednoduché textilní batůžky, přívěsky, ale třeba i bonbony. Pomocí předmětů pro děti navíc na předváděcích akcích snadno upoutáte i rodiče, kteří se tak o váš stánek a vaši značku budou zajímat daleko více.

Reklamní předměty pro VIP partnery

Pokud máte v úmyslu ohromit potenciálního obchodního partnera, nebo udržet již fungující hodnotné obchodní vazby, hodí se jednoznačně dárek hodnotný a na úrovni. Na obecné úrovni skvěle funguje třeba lahev vína v dárkovém balení, sada cukrovinek, čajů, kávy, luxusní pero s diářem a podobně. Je-li to možné a vhodné, můžete volit i něco z vašeho vlastního produktového portfolia, jestliže vaše firma něco vyrábí. Pokud obchodního partnera znáte dobře, je ideální dárek volit na míru koníčkům a zvykům protistrany. Pak mohou posloužit třeba doutníky, konkrétní značka alkoholu, manžetové knoflíčky či rozličné módní doplňky.

Předměty pro vybrané skupiny

Pokud máte tu výhodu, že pracujete s cílovou skupinou, která je nějak tematicky zaměřená, můžete volit předměty, které protistrana jednoznačně využije a uvítá. Pro turisty a sportovce jsou skvělé lahve na pití, termosky nebo čelovky, fanynky krásy ocení kosmetiku, zrcátka či pomůcky na manikúru, a kancelářské myši potěšíte zase sadou zvýrazňovačů, organizéry na stůl nebo hrníčkem na kávu. Volbu předmětu přitom není vhodné nijak podceňovat, protože jen dobře zvolený předmět bude aktivně požívaný a bude prezentovat vaši značku třeba i dlouhé roky.