Růst efektivnosti reklamních předmětů

Je to tak prosté. Reklamní předmět se v rukou konkrétního člověka může stát tím nejefektivnějším nástrojem následné komunikace. To nastane zejména v případě, že příjemce reklamního předmětu váš produkt bude aktivně a rád používat.

Umět se opravdu strefit do potřeb vámi zvolených cílových skupin vyžaduje, aby váš poskytovatel reklamních předmětů zajistil včasné dodání objednaného zboží, ale aktivně se také podílel na snaze poznat aktivity vás jako klienta, pro kterého produkty dodává. Vaše finanční prostředky tak budou vynaloženy vysoce efektivně. Vaším úkolem je zase umět odhadnout, co člověk spadající do vaší cílové skupiny od vás očekává a náležitě ocení.

Výrobce dárkových předmětů

Výrobce a dodavatel dárkových předmětů se stává agenturou, jenž navzdory všem vnějším vlivům, kam třeba řadíme pozvolný nárůst nákladů napříč celým dodavatelským řetězcem, která umí nalézt vysoce kreativní a efektivní řešení dárkového předmětu. Můžete být kreativní, vtipní i praktičtí, to vše se může v dárkovém předmětu odrazit. Reklamní předměty opravdu zabírají a z velké části podpoří vaši oblast podnikání. Potvrzují to i statistické údaje výzkumů.

Pokud řadíme vložené finance až na první místo, poslední data výzkumů Advertising Specialty Institute - ASI z USA staví vydané náklady na jeden reklamní účinek dárkových, reklamních předmětů ve výsledku opravdu značně pod reklamní spoty uváděné v hlavních vysílacích časech v TV, před inzerci v různých celostátních a dalších magazínech, těsně za inzerci v denním tisku, kde je třeba podotknout, že ale noviny už čte mnohem méně lidí a malý kousek před reklamu v rádiích a na internetu.

Síla reklamních předmětů

Pokud jde jednotlivé kategorie sortimentu, tak ty zatím výzkum nezkoumal. Počty reklamních účinků však byly zkoumány dopodrobna. Proto lze odhadnout také výši nákladů na jeden účinek. Nejčastěji tištěné reklamní tašky na plné čáře zvítězily v zámoří, v anglosaském světě, konkrétně ve Spojených státech amerických a v Sydney. Zde jde o 6 000 reklamních účinků za měsíc.

Použijete-li cokoliv, co se bude následně nosit na veřejnosti, bude mít velkou odezvu a v oblasti reklamních předmětů vede na celé čáře. Deštníky, batohy, oděvy a obzvláště značkové varianty v 95 % ze 7 000 respondentů z 21 velkých měst USA, Kanady, Austrálie a Evropy si naprosto přesně vybavilo dárce venkovního oděvu. Další druhy předmětů v USA mají v průměru 86 % úspěšnosti. Dárkové předměty ovlivňují i emoce.

Celých 75 % dotazovaných uvedlo zvýšený pozitivní vztah k dárcům oděvů určených pro venkovní nošení. Průměr u celého sortimentu dosahuje 53 %. Dalších 48 % dotazovaných projevilo zájem i začít obchodovat s dárcem, s nímž doposud nespolupracovali. Účinnost dárkových předmětů je tedy opravdu vysoká.