Považujete reklamní předměty za efektivní reklamu? Pak jistě víte, že do reklamních předmětů se vyplatí investovat s příchodem každého ročního období. Během každého ročního období se totiž využijí jiné reklamní předměty. Během léta se využívaly například reklamní lehátka, která se nosila k vodě, dále také sluneční brýle, jež ochránily před sluníčkem, kromě toho byly populární i reklamní ručníky, což je však univerzální reklamní předmět, který se používá během každého ročního období. Jelikož však teploty začínají klesat k nule, nabízí se otázka, do jakých reklamních předmětů investovat nyní?
S klesajícími teplotami se vyplatí investovat do škrabek na sklo a podobných reklamních předmětů
S klesajícími teplotami se na sklech automobilů začínají vyskytovat mrazíky. Než tedy vyjedeme do práce, musíme zamrzlé sklo pořádně oškrábat, jinak bychom neviděli ani na metr. A k tomu potřebujeme logicky škrabku na sklo, která je základní výbavou každého automobilu. V případě, že patříte k lidem, kteří škrabky na sklo nemají v autě, co to napravit?
Ze škrabek na sklo se mohou stát unikátní reklamní předměty, kterými můžete obdarovat stálé zákazníky, výherce v soutěžích nebo třeba zaměstnance měsíce.
Jelikož začínají padat teploty k nule, venku začíná být pořádně sychravo a mrazivo. Pokud patříte k lidem, kteří nechtějí onemocnět, doporučujeme si pořídit multifunkční šátek, který se využije při mnohých příležitostech. Oceníte ho nejen během podzimu, ale také v zimě nebo z brzkého jara.
I z takového multifunkčního šátku se může stát reklamní předmět, jenom je třeba ho natisknout správným logem, motem nebo potiskem. Jak bude vypadat váš reklamní šátek, který bude třeba odměnou za nákup v určité hodnotě?
Když ráno nestíháte vypít uvařený čaj nebo kávu, ocenili byste, kdybyste měli horký nápoj do čeho nalít. To ostatně není nesplnitelné přání, existují totiž takzvané termohrnky. A i ty mohou být dalším reklamním předmětem.