Při přebírání zásilky doporučujeme dodržovat následující pokyny
V případě lehkého poškození vnějšího obalu se neobávejte zásilku převzít. Ve většině případů je zboží uvnitř nepoškozeno - nepřevzetí takové zásilky často znamená zbytečné prodloužení dodací lhůty.
Důležité je však zásilku převzít s výhradou, aby měl doručovatel zaznamenáno, že měla zásilka poškozený obal.
Postup při zjištění poškození nebo nekompletnosti
Pokud po rozbalení zjistíte, že je některé zboží z našeho e-shopu rozbité, naprasklé či jinak poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu příslušné přepravní službě. Současně nám prosím nahlaste problém na info@taeda.cz nebo telefonicky na +420 730 900 100.
Můžete také využít náš online reklamační formulář pro rychlé vyřízení problému.
Poškozenou zásilku je třeba ihned vyfotografovat. Nafotografujte přepravní štítek, obal s detailem poškození, výstelku a poškozené zboží. Fotografie jsou pro reklamaci u dopravců nezbytné.
Důležité: Ponechte si obal, výstelku i poškozené zboží do ukončení reklamačního řízení - slouží jako důkazní materiál.
Je-li zásilka nekompletní, nahlaste nám to prosím nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky na info@taeda.cz.
Kontaktování dopravců - postupy podle přepravce
Zásilkovna
Škodu nahlaste nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky prostřednictvím reklamačního formuláře na webu Zásilkovny. Pro reklamní předměty zajistíme náhradní dodávku po vyřízení reklamace.
Balíkovna (Česká pošta)
Poškození nahlaste do 2 pracovních dnů od převzetí na telefonním čísle +420 840 111 244 nebo osobně na nejbližší pobočce České pošty. Náš tým pak zajistí náhradní výrobu textilu s potiskem.
GLS
Reklamaci podejte ihned po zjištění škody prostřednictvím kontaktního formuláře GLS nebo na jejich zákaznické lince. Všechny naše tiskoviny a tiskové služby jsou pojištěny pro případ poškození při přepravě.
DPD
Škodu nahlaste nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení vyplněním elektronického záznamu o škodě na webu DPD. Poskytněte všechny požadované fotografie a informace.
Speciální případy - paletová doprava
U zásilek na paletách (většinou větší zakázky firemních triček, hrnků nebo tiskovin) postupujte takto:
Při viditelném poškození zásilku převezměte s výhradou a poškození zapište do přepravních dokladů. Ideálně s řidičem sepište škodní protokol a pořiďte fotodokumentaci.
Reklamaci u paletové dopravy je nutné uplatnit do 7 pracovních dnů, proto zásilku zkontrolujte ihned po převzetí.
Naše záruky a servis
Firma TAEDA poskytuje kompletní servis při řešení problémů s dodávkou. Máme zkušenosti s reklamacemi u všech dopravců a pomůžeme vám celý proces vyřídit co nejrychleji.
Pro rychlé vyřízení nás kontaktujte na info@taeda.cz nebo +420 730 900 100.