Vánoce se blíží. Už jste investovali do vánočních reklamních předmětů?

Se začátkem listopadu se řada lidí začala oficiálně těšit na vánoční svátky. A samozřejmě s listopadem to také vypuklo – vypuklo davové šílenství v obchodních centrech, všechno se začalo zdobit a pomalu se začíná péct cukroví. I ve firmách to začíná houstnout, protože se do Vánoc musí stihnout všechny zakázky, které se musí odvézt. A až bude ve firmách dokonáno, vypukne vánoční večírek, který se každým rokem nese v klidném duchu.
 
Na většině vánočních večírcích dostanou zaměstnanci od svého zaměstnavatele dárečky. Zatímco někteří dostanou prémie, jiní budou obdarováni hezkými reklamními předměty. Ovšem jak by takové reklamní předměty měly vypadat?
Na vánočních večírcích by měly hrát roli především tematické reklamní předměty. Máme na mysli hlavně vánoční čepice nebo vánoční baňky, které se pověsí na firemní stromeček. Pokud jste do takových reklamních vánočních předmětů doposud neinvestovali, neotálejte. Zanedlouho se strhne vlna zájmu a objednávek, tudíž to pak reklamní předměty nemusí na mejdan stihnout.
 

Vánoční reklamní předměty využijí zaměstnanci i doma

Proč obdarovávat zaměstnance hrnky nebo parkovacími hodinami, když jim můžete darovat reklamní předměty, které jsou typicky vánoční? Navíc takové čepice nebo punčochy využijí i doma, zejména děti z nich budou nadšené.
Pokud se rozhodnete investovat do reklamní punčochy, nezapomeňte na to, že se v takové punčoše musí něco skrývat. Nebo už jste snad viděli vánoční punčochu bez nadílky?
 

Vánoční reklamní předměty i pro zákazníky

Samozřejmě vánoční reklamní předměty nemusíte dávat jen svým zaměstnancům, ale můžete jimi obdarovat i zákazníky, které tak naladíte do vánoční pohody. Předměty třeba přikládejte ke každé objednávce, která překročí vámi stanovený limit či hranici.
Nezapomeňte však na takový reklamní předmět natisknout i logo firmy!